Verono

Ryensveien 44, 4658 Tveit

 

Kontakt@verono.no 

Gratis frakt i Norge

Betalingsmuligheter

Våre klokker blir sendt med

Følg oss på

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i samsvar med Lov om elektronisk kommunikasjon.

Ved at du fortsetter å bruke verono.no, forutsetter vi at du samtykker til dette. Les mer om personvern.

Verono.no. All rights reserved.

INFO OM BYTTE, RETUR OG REKLAMASJON

 

Vi tilbyr våre kunder 30 dagers åpent kjøp. 
Dette betyr at du må innlevere din returforsendelse til butikken du hentet varen innen 30 dager etter at du har mottatt den. 

Kontakt oss på mail kontakt@verono.no for å få tilsendt returseddel før du sender din pakke i retur til oss. Vi ønsker at du skriver ordrenummer på ordren som skal sendes i retur og årsak til retur.

VIKTIG: Etiketten som er klistret på pakken du mottar fra oss kan ikke benyttes til retursending. Du må benytte en ny etikett du får tilsendt per epost.

 

Bytte

Dersom du ønsker å bytte en eller flere varer så bestiller du selv de nye varene du ønsker i nettbutikken vår som ved en ordinær handel. 

Returforsendelsen vil bli belastet kr. 59,- for fraktkostnader, men vi spanderer fraktkostnadene for den nye utsendelsen ut igjen. 

Når returpakken din ankommer lageret vårt og vi ser at varen er ok, vil vi refundere beløpet for returvaren til din konto / kort.

 

Retur

Kontakt oss på kontakt@verono.no for å motta en returseddel. Bruk angrerettskjema som ligger med i forsendelsen du mottok.

Ved retur av ordren vil du bli belastet med en kostnad for retur på 59,- om du velger å benytte deg av returseddel du mottar av oss. Velger du å sende returpakken med andre fraktmetoder betaler du kostnadene for retur direkte til transportøren. Vi godtar ikke postoppkrav eller rekommandert forsendelse som fraktmetode på retur.

Hvis du ikke har mulighet til å printe ut returseddel, så kan vi sende det til deg per brevpost.  

 

Forventet behandlingstid for returforsendelsen. 

Du må beregne 2-5 virkedager til vi får pakken til vårt lager. 

Vi behandler fortløpende returer, og behandlingstiden vil variere ettersom hvor mye returer vi mottar i perioden. Normalt sett tar det 2-5 virkedager fra vi har mottatt returen, men periodevis kan det være forsinkelser. 

Når returen er behandlet ferdig vil du bli oppdatert per epost.  

 

Bytte- / returpakken blir borte på vei til oss, hvem er ansvarlig?

Når pakken er levert mottaker eller ligger klar for henting og hentemelding er sendt, er pakken å anse som kjøpers eiendel. 
Så lenge du har sendt returen med en returseddel du har mottatt fra oss, er vi uansett behjelpelig med å kontakte Postnord for å be om ettersøk av pakken.
Dersom Postnord  har mistet pakken, vil vi søke om erstatning fra Postnord og utbetale erstatning / sende erstatningsvarer til deg.

Ta kontakt med oss om returpakken skulle bli borte på veien til oss.

Om du har valgt å benytte deg av annen forsendelsemetode på din retur, enn bruk av vår returseddel er du som avsender selv ansvarlig for pakken og at den kommer frem. Vi anbefaler alltid at man benytter seg av sporbar forsendelse.